Tuesday, September 21, 2010

surVEYiNg..

semalam aku buat survey kat tempat lain..
bukan tempat yg aku selalu buat survey..
jadinye,,payah la ckit..
tapi itu bukan penghalang kat aku dgn membe2 group aku..
group membe aku yg paling ckit dlam kls aku..
so banyak keje berbanding dengan group lain yg group membe nye banyak..


ni group membe aku yg aku rase paling comel..kahkahkah...lol

dia nie org kedah..kalau nk tgk ketepatan,panggillah dia..
die punya mata ada aura...
hahaha

sebelah budak kedah tu budak kelantan..
kecek tak enti2..hihi..pic ni kami amek masa compass yg dok kami pegang tu rosak la pulak...

yg dok pakai baju oren tu pulak membe aku yg paling lembut..
dia la yg selalu salin data yg kami buat...
anak surveyor la katakan
 yg depan membe aku ni namemye p/c[perismatic compass]..
menentukan bearing itulah gunanya...
pic ni aku rasa yg paling sweet among the pic yg kami tgkp smlm...


 disebabkan compass yg kami mule2 rosak,jadinye keje yg patut siap mggu ni kene buat lagi...
kasihan...


keje aku tayang gamba saja...hihihi



No comments:

Post a Comment