Wednesday, November 17, 2010

GIRL yang paling BODOH dalam dunie..

da lame saye tak masukkan entry,,
tp saye da tak tahan,,
saye rase macam nak nangis je skrg nie
saye tak tau nak buat ape dgn keadaan sekarang nie
masalah nie buat saye tertekan sangat
saye tak sanggup nak buat ape keputusan pn
setiap yg saye buat saye tau ade kesannye
TAPI takkan saye nak nangis sbb seorang lelaki??
seorang lelaki yg da amek hati saye,,
seorang lelaki yg da bagi saye ape itu maksud cinte,,
seorang lelaki yg da buat saye sayang sangat dekat die,,
seorang lelaki yg da banyak kali tipu saye..

HAHAHAHAHAHAHAHA

kenape la aku sayang dekat laki yang tipu aku kan???
aku rase macam aku seorang yg BODOH sangat dalam dunie nie,,,
aku rase sangat tidak bermaye sangat nie..

********************************************
please leave ur comment..
tolong aku yg da tak larat nak fikir nie...

3 comments: